(145عدد) اس ام اس های 23/4/91

.

پشت چراغ قرمزی پسرکی با چشمان معصوم گفت چسب زخم نمیخواهید؟

اهی کشیدمو باخودگفتم اگر همه ی چسبهایت راهم بخرم نه زخم های من خوب میشود نه زخم های تو....

۩ city sms ۩

.

نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم آبادی

به حباب نگران لب یک رود قسم

و به کوتاهی ان لحظه شادی که گذشت

غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند

لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز


۩ city sms ۩

قصه بگو تا بخوابم

غصهء نداشتنش نمیذاره بخوابم....

میخوانی؟!

۩ city sms ۩

دلم درد میكنه!

آخ . . . . مادر! كاش مثل بچگیام درد دلمو میفهمیدى. . . كاش بغضى رو كه تو گلوم پریده . . . نفسایى رو كه ناى اومدن ندارن ..رو میفهمیدى ....

 

۩ city sms ۩

چه کلمه مظلومیست "قسمت" گاهی تمام تقصیر های مارا به عهده میگیرد

 

۩ city sms ۩


من دهقان فداکاری شده بودم

ک تمام وجودش را ب آتش کشیده بود روب رویش

و او...قطاری ک چشم دیدن مرانداشت....


۩ city sms ۩

.

این فنجان قهوه هم تمام می شود،و ازاین كافه هم خواهیم رفت!و هنوز به حرفهایی فكر می كنم كه برای نگفتن داریم

۩ city sms ۩

.

ما كه از هرجه ترسیدیم سرمان آمد! بیا تمرین كنیم كمی از خوشبختی بترسیم


۩ city sms ۩

.

زخمی که میزنیم.دلی که میشکنیم.ارزان نیست یک جایی باید بهایش را بپردازیم.یک وقتی شاید همین نزدیکی ها....

۩ city sms ۩

تحقیرت هم کنم کافـــی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

۩ city sms ۩


نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت . . .
میشه نباشی ؟ ؟ ؟

۩ city sms ۩

.
“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

۩ city sms ۩

.
بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .
.

۩ city sms ۩

.
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

۩ city sms ۩


نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !

۩ city sms ۩


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

۩ city sms ۩

.
کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .
.

۩ city sms ۩

.
.
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن …

۩ city sms ۩


.
تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…

۩ city sms ۩

.
کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …

۩ city sms ۩


عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است !
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .
۩ city sms ۩
از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ ” همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمـــ” است…
۩ city sms ۩


زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم

۩ city sms ۩


قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …
۩ city sms ۩


کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد . . .
۩ city sms ۩
رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .
.
۩ city sms ۩
.
.
به حق رفتی . . .
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی . . .
۩ city sms ۩


داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم
۩ city sms ۩
وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!
۩ city sms ۩.
آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !
۩ city sms ۩.
اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے
بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے
۩ city sms ۩.
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .
۩ city sms ۩
چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !
۩ city sms ۩.
خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که …
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .
۩ city sms ۩.
این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست
۩ city sms ۩
داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی . . .
و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام !
.
۩ city sms ۩
تقصیر خودمونه …
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم !

 ۩ city sms ۩

من که نقاشی ام تعریفی ندارد
لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !!
۩ city sms ۩
برای با او و اوووهــ ـــا بودن چه بی طاقتی
اول من را تمام کن . . !
۩ city sms ۩
.
دیروز با اول شخص بوده ای …
امروز با سوم شخص …
چه راحت با اشخاص رابطه داری
۩ city sms ۩
.
کارَت که با من تمام شد
، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .
.
۩ city sms ۩.
.
هنوز هم با منی ، خیالت راحت ، دارمت
تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام !

۩ city sms ۩.
.
احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!
.
۩ city sms ۩.
.
مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد
۩ city sms ۩.
.
.
این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم
تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم
تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم
تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم
تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم !
.
۩ city sms ۩.
.
تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم ، طعم کشک میدهد !
.
۩ city sms ۩.
.
صدا …
دوربین …
حرکت …
باز هم برایم نقش بازی کن !
.
۩ city sms ۩.
.
هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن
.
۩ city sms ۩.
.
من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم
یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم
تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی
که فقط لایق آتش زدنی
.
۩ city sms ۩.
.
وفا ! یعنی این که :
بعد از رفتنت
حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی !
.
۩ city sms ۩.
.
نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد
این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…
.
۩ city sms ۩.
.
تمام شدن من پایان من نیست… آغاز بی لیاقتی توست
.
۩ city sms ۩.
.
خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر کــهنه…
کــه می شــوَد
رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم
یــادگــاری نــوشت…
بنویس
و…
برو…..
.
۩ city sms ۩.
.
تنهایى با ارزشه چون خالی از انسانهاى بى ارزشه…
.
۩ city sms ۩.
.
تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود!
.
۩ city sms ۩.
.
امروز به “آنهایی” می اندیشم که روی
شانه هایم” گریه کردند
و نوبت “من” که شد “شانه ” خالی کردند !!!
.
۩ city sms ۩
.
پستی در تو موج میزند
احساست را بریده اند ؟!
۩ city sms ۩.
نمی دانــــم
شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی
بوی گند کثافتت شهر را گرفته
حالا همه میدانند …
۩ city sms ۩.
تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره…
فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .
۩ city sms ۩.
دیـــــــــــگر هیـچ چیــز مشتــــــــرکی بیــن مـا نیــــست. . . . .
تنـــــها آسمــــــانمــان یـــــکـــیست . . .
۩ city sms ۩.
بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند
نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !
۩ city sms ۩.
نترس جانم
!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو
۩ city sms ۩.
ای دل بی ارزش !
لامـــصب……………..یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!
۩ city sms ۩.
بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره…
۩ city sms ۩.
این روزهــا
،
هر جایی را که نگاه می کنم پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …
۩ city sms ۩.
زیاد فرقی نکرده…
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
” من ” نیستم
۩ city sms ۩.
دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل …
۩ city sms ۩.
از پنجره شستند چرا ؟؟باران را
از یاد ببردند چرا ؟؟ یاران را
آنها به گمان خویش روشنفکرند
باور نکنید این دغل کاران را
.
۩ city sms ۩.
دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد
.
۩ city sms ۩
.
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو … !
.
۩ city sms ۩
.
این روزها هرکی منو میبینه میگه :
وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن …
۩ city sms ۩


ز دوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است
فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است
۩ city sms ۩
زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ، چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..
۩ city sms ۩.
هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم …
هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !
۩ city sms ۩


ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…
۩ city sms ۩


این روزها ساکت که بمانی…
می رود به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری …..

۩ city sms ۩


تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم …
۩ city sms ۩


دلم نگرفته از اینکه رفته ای …
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی …
!!!
۩ city sms ۩


اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!!
۩ city sms ۩


بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم
از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست …
بلکه از این است که…
چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته
انجام داده ایم
...
۩ city sms ۩


نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!
۩ city sms ۩


نه پیشانی من به لبهای تو رسید …
نه لیاقت تو به احساس من …
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!
۩ city sms ۩


شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
۩ city sms ۩


دلگیر نباش
!
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !
۩ city sms ۩


مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام
۩ city sms ۩


چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری
“از سادگی نیست”
شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!
۩ city sms ۩


وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت …
فهمیدم که گاهی
“هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است”
۩ city sms ۩


من چرک نویس احساسات تو نیستم !
“دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن  !
۩ city sms ۩


چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند
کسانی که دورم میزدند …
۩ city sms ۩


آدم ها تنها که نباشند ، می روند …
تنها که می شوند ، برمی گردند …
وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “هِررررری”
۩ city sms ۩


هی ( ر ا ه ) آمدم با تو …
هی (ه ا ر ) شدی با من …
۩ city sms ۩


مشکل اینجاست که ما از هر کرمی
، انتظار پروانه شدن داریم !
۩ city sms ۩


آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره
تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره…
۩ city sms ۩


کاش میدانستی عشق و هوس دو مقوله ی جدا از هم هستند
عشق بهانه ات است ، به هوس هایت برس
۩ city sms ۩


من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم
تو چی؟ داشته هایت را به رخم میکشی؟
۩ city sms ۩


در همین حوالی کسانی هستند که
تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…
اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند…
۩ city sms ۩


بساط کرده ام
و تمام نداشته هایم را
ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ…
بی انصاف چانه نزن
ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ …
به قیمت عمرم
تمام شده!!
۩ city sms ۩
به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من
که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !
۩ city sms ۩


دلم از نبودنت پر است
، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

۩ city sms ۩

 

خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن
خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .
۩ city sms ۩


دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ،
نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .
۩ city sms ۩


ای کاش نگاهت ، زیر نویس داشت !

۩ city sms ۩
همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم ؛ از عمد . . .
راه اشتباه را نباید برگشت  . . . !
۩ city sms ۩


از ما که گذشت ! ولی به دیگری موقتی بودنت
را گوشزد کن تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند . . .
۩ city sms ۩


راستـش را بگو :
نکند تو همان “این نیز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟
۩ city sms ۩


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر !
در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی  . . .
۩ city sms ۩


باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ،  نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .
۩ city sms ۩


انسان موجودیست
که زیاد موجود نیست !
۩ city sms ۩


تیغ روزگار شاهرگ ” کلامم ” را چنان بریده ، که سکوتم ” بند ” نمی آید !
۩ city sms ۩


آدم ها عادت می کنند !
به هر چیزی !
حتی به خنجر هایی که از پشت می خورند !
۩ city sms ۩


اگه خاطرخواه زیاد داری معنیش این نیست که فوق العاده بی نقصی شاید خیلی ارزون قیمتی !
۩ city sms ۩


برای دوست داشتن فقط کمی وقت لازمه ، اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافیه . . . !
۩ city sms ۩


بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن !
داری میری
برو دیگه فیلم بازی نکن . . .

۩ city sms ۩

یک مترسک خریده ام !
عطر همیشگی ات را به تنش زده ام ! درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند …

۩ city sms ۩

آدم فهمیده ای بود !
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …

۩ city sms ۩

می بینی چقدر ساده است ؟ دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم …

۩ city sms ۩

ادم با گذشتی بود ! از من هم گذشت …

۩ city sms ۩

یکی باش برای یک نفر ، نه خاطره ای مبهم در ذهن صدها نفر …

۩ city sms ۩

.

دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست !
بگذار صادقانه بگویم …
گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !
شما بگردید ! لابد مال شماست !

۩ city sms ۩

چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟

.

۩ city sms ۩

به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها
فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما !

۩ city sms ۩

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست !

۩ city sms ۩

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

۩ city sms ۩

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ، ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!
تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …

۩ city sms ۩

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود …

۩ city sms ۩

تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی …

۩ city sms ۩

تویی که مرا در حال سقوط می بینی ، آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟

۩ city sms ۩

عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی ، کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش  ” هستید ، برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !

۩ city sms ۩

سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !
۩ city sms ۩


سفید شد موهایی که برای برگشتنت آراسته بودم…!
۩ city sms ۩


به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم ؟؟؟
.
۩ city sms ۩


ساعت مچی ات را باز کن … دست هایت را در بیاور
بگذار برای یک شب هم که شده
آب ِ خوشی / از گلوی ِ چشمهایت / پایین برود …

۩ city sms ۩


کاش میدانستی …
که جهـانم بی تو الف ندارد … !!!
.
۩ city sms ۩


.
هنوز هم مرا به جان “تو” قسم مى دهند…
مى بینى؛ تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم…!!!
.
۩ city sms ۩


.
چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد ؟؟؟
کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا …..
رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا؟؟
۩ city sms ۩


از هر مسئله ای که تنها راه حلش، گذر زمان است بیزارم…!
۩ city sms ۩


من به تو میگویم دوستــــــــــــت دارم
و تو به همـــــــــه
با گِل هم بسته نمی شود
دهانی که هرز می پــــــــــرد …. !
۩ city sms ۩


مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد … چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد … پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد … دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .
۩ city sms ۩


در قانون عشق
بر خلاف رسم زندگی
قلبها ربودنی
سارق ستودنیست . . .
۩ city sms ۩


آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید…
۩ city sms ۩


ایـن روزهــا
عجیـب دلـم بـچگـی مـی خواهـد …
/خستـه ام/
فـقط یـک قـلم لطـفاً …
می خواهـم خـودم را خط خـطی کنـم !
۩ city sms ۩


دوستت دارم…
یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت
گفتنش هنر نیست
مسئولیت پذیرفتنش هنر است…
.
دوست دارم و مسئولیتش رو میپذیرم
۩ city sms ۩


شاید اگر انسانیّــــــــــــت هم مارک دار بـــــــــــــود
خیلی از آدم ها به تن می کردند …
۩ city sms ۩


بدنت را برای خود نگه دار
ذهنت را به من بسپار
که بدن های زیبا بسیارند و ذهن های
زیبا ، انگشت شمار ……
۩ city sms ۩


شازده کوچولو از گل پرسید آدمها کجان؟
گل گفت:باد به اینور و آنورشان می برد!
این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده!
۩ city sms ۩


افتادن
از کدام سو؟
جاذبه می داند و بام
سقوط ندیدنی ست…
گاه
جاذبه آغوش می گشاید و
به تمامی جذبت می کند
گاه
تو چشم می گشایی و
جاذبه
مجذوب ِ تو می شود
تا…
بامی دیگر و
گاهی دیگر

۩ city sms ۩

یادت باشه یه سری از آدما جنس دلشون از شیشه س ، زود میشکنن اما ناجور می بُرَن.
.
.
وقتی دستان تو توی دستان من باشد ، دست را میبازم حتی اگر تمام حکم های دل در دست من باشد …
.
.
یکی می آید ؛ یکی می رود . . .
این قانون بقای زندگی ست . . .
اما تو که رفتی ؛ هیچکس نیامد . . .
انگار قانون بقا هم پوچ است وقتی تو نیستی !
.
.
شما یادتون نمیاد ، یه &
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 139
بازدید هفته : 359
بازدید ماه : 1338
بازدید کل : 387028
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2